اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط رحیم |

 آهای خبر نداری

 چه ساده بودم وقتی چشمانم تو را انتخاب کرد

 چه ساده بودم وقتی دلم گفت:او

 چه ساده بودم وقتی نگاه تو مرا جذب کرد
 
چه ساده وقتی فکر میکردم فقط مرا داری
 
چه ساده بودم وقتی گفتی میروم
 
ولی من باور نکردم
 
چه ساده بودم وقتی همه حرفهایت را شوخی کودکانه ای بیش حساب نکردم
 
چه ساده بودم وقتی که همه اشتباهاتت را به پای خودم نوشتم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.